נתניהו: "עושה הכל כדי שנוכל להמשיך ולחסן בקצב המהיר הזה"

איתי גדסי No Comments on נתניהו: "עושה הכל כדי שנוכל להמשיך ולחסן בקצב המהיר הזה"

ראש הממשלה בישר בפתח ישיבת הממשלה על תוכנית מענקים נוספת לעצמאים בהיקף של 2 מיליארד ש"ח. ראה"מ הוסיף כי בעקבות מבצע החיסונים המהיר התחזית של בנק ישראל השתנתה, וההתכווצות של המשק ירדה מ-6% במקור ל-3.5%

בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לקצב החיסונים בישראל שהציבו אותה במקום הראשון בעולם בפער אדיר על שאר המדינות בפתח ישיבת הממשלה ואמר: "אני עושה הכל כדי שנוכל להמשיך ולחסן בקצב המהיר הזה". נתניהו התייחס להיערכות לסגר מהודק ואמר, "במקביל אני אכנס את הממשלה ב-48 השעות הקרובות כדי לקבל החלטה על הידוק הסגר במאמץ אחרון למיגור המגיפה".

לדברי נתניהו, "בזכות מיליוני החיסונים וסגר קצר ומהודק, אנחנו נציל חיים רבים ונהיה הראשונים בעולם לפתוח את הכלכלה".

ראה"מ בישר בפתח ישיבת הממשלה על מענקים נוספים לעצמאים, "אני מביא היום עם שר האוצר הצעה לתת מענקים נוספים לעצמאים ולבעלי עסקים, בהיקף של למעלה מ-2 מיליארד שקלים. זה עוד אלפי שקלים לכל בעל עסק שנפגע בתקופת הקורונה, ובנוסף אנחנו גם מאריכים את תקופת ההחזר של הארנונה".

בנוסף בישר ראש הממשלה כי "בעקבות החיסונים הודיע עכשיו בנק ישראל שתחזית ההתכווצות של המשק ירדה מ-6% במקור ל-3.5%. זה סימן טוב" אמר נתניהו.

נתניהו חזר ודיבר על הצורך להוציא את ישראל מהר מהמגיפה, "ישראל מובילה את העולם גם ביציאה מהקורונה הבריאותית וגם ביציאה מהקורונה הכלכלית. אני גם מודה לשר הביטחון שנותן את ידו למאמץ הזה עכשיו ואני מקווה שיעבירו אותה בכנסת במהרה".



0 תגובות